Kuidas Roll minu relvakollektsiooni täiendas


Kui ma tahan nüüd ausalt ära rääkida nagu lugu oli ja pioneer ei tohi mitte valetada, aga kuna mina ei ole pioneer, siis siiski pean üles tunnistama et veetsin ühe õhtu Undergroundis koos Arno ja vana Pöörase seltsis.

Me ootasime pikisilmi DJ Sussi esinemist, kohe nii pikisilmi, et kolm õlut pidid eelnevalt lõpetama oma õlutee minu kurgus.

Viimaks tuli Suss lavale, Pöörane Hrv tuiskas tiirasel moel tema käest autogrammi küsima,s aigi.

No ja DJ mängis tõesti valitult muusikat.

Aga sekka tuli ka üks viktoriin. Peateemaks Roll ja need teod, mis ta oma elu jooksul korda saatnud on.

Nojah, ega ma nüüd Rolli heategude kohta midagi paha öelda ei oska. Aga küsimusele : Mis on Rolli salaharrastus? Vastasin ma üpris ausalt – avalikesse kohtadesse ilmumine.

Mille peale loomulikult laekus lauda huumoripreemia. Mis koosnes nimelisest tassist ja Tequilaalusest.

Tass tassiks aga tequilaalus pani algul natuke kukalt kratsima. Milleks veel see.

Aga korraks tuli tahtmine minna kaema kas Zavoodis on sama nõme olla kui varemalt ja seal oligi sama nõme kui varemalt, aga maailma ees istus määratu kamp osse koos. Minu tequilaalust silmates tõmbasid nad aupaklikult kahte viirgu seina äärde paigale.

Siis ma hakkasin tajuma, et tegu ei ole mitte lihtsa puust voolitud junniga vaid artefaktiga, ütleme nagu Exalibur või midagi sellist.

Loomulikult, kui relv tupest välja tõmmatud, siis tuleb seda ka kasutada. Vähemalt sportlikke harjutusi sai tehtud mitmesuguseid. Ega mõned neist nii väga vallatud ei olnudki.

Aga õhtul, no päris õhtul, enamus ärkab umbes sellel ajal juba üles ja läheb koera pissitama jõudsin koju. Ja teostasin tavapärase turvakontrolli.

Ja ennäe, Silverikene magas tagatrepipeal nii illikukult ja tupsununnult.

Aga ärkas väga kiirelt ja piidles väga hirmunud moega musta mitteloetavate kirjadega pesapallikuika ja puumõõga ristandit. Ja muidu nii sorava suuga poisi jutt oli kinni mis kinni. Palus vaid, et ma ärgu kedagi üles ajagu, ta minevat ise koju ja puha.

Aga Tequilaalus ripub senuimaani seinas ja ootab oma järgmist ohvrit.

Published in: on aprill 22, 2008 at 9:15 p.l.  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://lassie.wordpress.com/2008/04/22/kuidas-roll-minu-relvakollektsiooni-taiendas/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLisa kommentaar

  1. Minu kommentaar pole küll antud postitusega seotud, aga Tartu linnas, teil, seal, toimuvad anomaalsed nähtused. Sõna saavad ka kohalikud arvamusliidrid:
    http://www.postimees.ee/230408/tartu_postimees/uudised/325820.php

    L@SSIE: Seda ära väänatud tou ma isegi nägin täna, aga ma avasin, et see on juhtunud mingi tegevuse käigus, mida sooritatakse purskkaevu kevadisel käivitamisel. Aga eks kevad on ikka noored kõvasti häälitsema ja kõrgemale ronima sundinud.
    http://tartu.postimees.ee/230408/tartu_postimees/uudised/325813.php peldikupigistajad näiteks.


Möirga ja ulu

