Nüüd ma tean, kes autosid viltu pargivad


Lähen sombusel pärastlõunal asju ajama, no ikka selliseid asju, mida aetakse raamatupidajatega, mõelge teie mida tahes, aga ma ei kepi neid.

Maja ees on viltupargitud Jeep, kus vaatab vastu ootamatust rassist olendi pea.

Gav Gav

Ma olen näinud küll igasugu inimesi, jaapanlase käest tagastamatut abi kerjanud ja neegriga kätt surunud, aga sellisest rassist pole küll kuulnud ega pildi pealtki näinud.

Tegelane vaatab üleoleva näoga mulle otsa ja ütleb kaks võõrkeelsest sõna: “Gav – Gav.”

Ennast häirida ta ei lase, ei liiguta, ei pahanda, kui ma pildistan.

Pildid tehtud, sitad pildid tulid, nagu alati, aga ma ei oska paremini, pean vist läbi perseaugu pildistama õppima. Aga lähen oma teed.

Tagasi jõudes vedeleb Jeepi koha peal vaid kaks peenikest koni. Hommikuks on needki kadund. Vist võttis mõni mööduv tuvi nad ette.

Published in: on aprill 18, 2008 at 6:55 p.l.  5 kommentaari  

The URI to TrackBack this entry is: https://lassie.wordpress.com/2008/04/18/nuud-ma-tean-kes-autosid-viltu-pagivad/trackback/

RSS feed for comments on this post.

5 kommentaariLisa kommentaar

  1. Mulle tundub, et autojuht on noorem kui 18 aastat ja järelikult ilma juhilubadeta. Lisaks võib ta alkoholijoobes olla. Seega võiks ta vastavalt alkoholiseaduse §’ile 70 olla süüdi avalikus kohas joobunud olekus viibimises, millega solvas inimväärikust ja ühiskonna moraalitunnet.

    L@SSIE: Tundub, et selle kommentaari autoril on olemas kogemus Eesti politseiga, kes teatavates olukordades tõesti selle numbriga pabereid jagavad…

  2. Lassie,mis sa puulehtedega teinud oled? Juulis olid nad veel alles!

    L@SSIE: Nendest sai tehtud uusi interneti ussviirusi, mis on praegusel hetkel teel teie arvutitesse…

  3. Minu meelest väga head pildid…

    L@SSIE: Nojah, ma ise ka ju praegu heledama ekraaniga arvuti taga, minu masin näitas neid tumedamatena.

  4. Olen tõepoolest oma kogemuste alusel kursis võmmide kalduvusega antud seadusesätele viidata. Kõige hullem, et viitamine on üldjuhul tasuline ja tasu mõõdetakse trahviühikutes.

    L@SSIE: No siis võid oma seiklustest pikalt ja värvikalt kirjeldada.

  5. Kahtlemata mul selline võimalus oleks kuid pean veel mõtlema kas seda kasutada või hoopiski oma õigust vaiki jääda. Kõike, mida ma ütlen, kiputakse niikuinii asitõendina mu enese vastu kasutama.

    L@SSIE: Aga samas vaikimine on kuld, kuna rääkimine on muld. Samas mullaga on paljugi ette võtta, kuld aga paraku ei kõlba mõnes olukorras isegi mitte selleks, et seda kasutada tasakaalustavaks raskuseks mõne ukse sulgemise juures.


Möirga ja ulu

