Helve Tutt


Veel üks jabur reklaamimail ilmus mu kükloobisilma
sisse. Mu arvutil on nimelt üks selline suur silm,
kui arvuti on välja lülitatud, näen sellelt iseenda
rõvedat molli, aga kui arvuti on sees, siis ta näitab
ikka palju ilusamaid asju.
Ja siis just praegu näitas ta mulle sellist meili:
Kellelt: Helve Tutt <email@www.ee> Lisa kontaktidesse Blokeeri saatja
Kellele: lassie@kapo.ee
Teema: See vanamutt….ma ei vXi…
Aeg: 16.04.2008 12:51
Mina enam seda naabrimuti lolli ilmajuttu ei usu!

Viimane vapustav lugu on see, et meie võsuke pidi
Austraalias ILMA tegema ja käima selle ilmatüdrukuga ...

Kallis, aitab sellest jamast ja tuleb ikka õiget ilma uskuda!

http://www.ilmake.ee

Ütleme nii, et ma tahaks teada, kes on Helve Tutt ja miks
ta mulle ütleb kallis?
Tegelikult olen ma suht odav, ma arvan et tervelt ühe õlle
eest saab minu täelepanu juhtida sellele õllele
kuni ma ta ära joon.
Published in: on aprill 18, 2008 at 1:20 p.l.  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://lassie.wordpress.com/2008/04/18/helve-tutt/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLisa kommentaar

  1. säästuõlu?
    mingi selline kraam pidi liikvel olema.maitse meenutavat õlut.

    L@SSIE: Kahjuks kogemused puuduvad. Aga kindlasti on meil müügil libaheineken.


Möirga ja ulu

